Raspunsuri la intrebari frecvente:
1. Cum poti comanda?
Pentru
a putea comanda pe siteul nostru si de a adauga produse in cos, este
necesar sa creati un cont de utilizator cu date valide din sectiunea de
„Creare cont”.
2. In afara de produsele expuse pe site, mai aveti si alte produse?
Pe
langa produsele din site, exista posibilitatea de a aduce produse la
comanda. Pentru a putea afla daca exista aceasta posibilitate, va rugam
sa ne contactati la numerele afisate in pagina de contact.
3. In cat timp se pot aduce produse la comanda?
Termenul produselor ce se pot aduce la comanda poate fi furnizat doar dupa ce luati legatura cu noi.
4. Cum va pot contacta pentru mai multe informatii?
Ne
puteti contacta folosind numarul de telefon din antetul paginii, sau
din pagina de contact, prin formularul de contact sau trimitand un mail
la adresa: office@computersgroup.ro
5. Se ofera garantie la produsele achizitonate de pe www.imprimante-bacau.ro ?
Toate
produsele din siteul nostru beneficiaza de garantie de min. 12 luni sau
un numar de pagini, in functie de tipul (nous au reconditionat) si
modelul echipamentului.
6. Cum pot anula o comanda?
Comanda
se poate anula daca nu a fost expediata catre curier folosind unul din
numerele de telefon expuse mai sus sau din contact.
7. Cum se face livrarea?
Pentru
Bacau si zonele limitrofe , in limita a max. 20 km, livrarea si si
instalarea sunt asigurate de noi si sunt gratuite. In orice alta
situatie, livrarea se face prin curier (Nemo Express) sau orice alt
curier agreeat de dvs. si care preia colete din Bacau iar costul
acestuia va fi suportat in intregime de cumparator.